Güçlü ve acı bir kitap hastalığı ruhumuzu kaplıyor. O kağıt yığınına, ölmüş adamların yazdıklarına ve hissettiklerine bağlı kalmak ne utanç verici. Bu çöpü olduğu yerde bırakarak dünyaya açılmak; özgür, bağımsız, okuryazar olmayan Süpermen olarak; daha iyi, daha asil ve daha cesur bir davranış olmaz mı?
Solomon Eagle, Bir Kütüphaneyi Yerinden Oynatmak