sunshine

sunshine
@solya123
ASOİU/MEDICAL ENGINEERING
Kitap okumayı sevmeyen bir insanın seveceğine inanmıyorum zaten. Çünki içinde duygu olan bir şeyleri sevmeyen biri,insanı da düzgün bir şekilde sevmez.
Sayfa 35·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevgi nasıl paylaşılınca güzelse acı da insanın kendisini anlayanla paylaşıldığı zaman güzeldir.
Sayfa 12·Kitabı okudu
"Anne babamın geçirdiği kazadan hatırlıyorum. Hiç iyileşmeyeceğini sanıyorsun ama günler geçiyor ve içinde onu taşıyacaq bir yer açıyorsun."
Sayfa 273·Kitabı okudu
Böylesine büyük savaşlarda kiçik zaferlerin önemi yokdu.
Sayfa 138·Kitabı okudu