...sevgi yüzünden acı çekip çekmemek de pek önemli değildir.
Yeter ki yaşam sürecine tüm gücüyle katılabilsin insan, yeter ki bizi yaşayan nesnelere bağlayan o sıkı ve diri ilişki hissedilsin, yeter ki sevgi sıcaklığını korusun hep!
"Sevginin amacı bizi mutlu kılmak değildir. Benim inancıma göre, sevgi acı çekmelerde, çilelere katlanmalarda ne kadar güçlü olduğumuzu bize göstermek için vardır." diyor Signorina Aglietti