Oldukça ağır ilerliyor konu güzel fakat hikaye çok ağır bitmesi için sabırsızlandım. Yazarın kendisi de aceleye geldiğini belirtmiş önsözünde , düzeltmeye çalışmış bazı kısımlara ekleme çıkarma yapmış .
Kendin olmak için , kendini bulmak için bilinmeyen adaya ayak basmak mı yeterli olur yoksa yolda yaşadıkların mı seni sen yapar ?
Adam tekneye sahip olmakla yolculuğu başladı mı ?
Her zamanki gibi Agatha Christi sürükleyiciliği mevcut bir solukta bitti tabii ki , sonu beklenmedik şekilde oldu diyebilirim içim sıkıldı bitirince , yine de sezebildiğim durumlar da oldu okurken. Yılın ilk günü daha iç açıcı şeyler okusam iyi olacaktı sanki :)