Her zamanki gibi Agatha Christi sürükleyiciliği mevcut bir solukta bitti tabii ki , sonu beklenmedik şekilde oldu diyebilirim içim sıkıldı bitirince , yine de sezebildiğim durumlar da oldu okurken. Yılın ilk günü daha iç açıcı şeyler okusam iyi olacaktı sanki :)