“Nihan”, “gizli, saklı, görünmez” anlamına geliyor. İsmim Nihan olduğu için, “Nihansın dideden”, yani “Gözden Nihansın” sözleriyle başlayan şarkıyı çocukken bana sık söyletirlerdi. Bir kişinin “nihan olması”, onun öldüğünü söylemenin biraz daha edebi bir yolu. Nihan olan kişi artık gözlerden uzaklaşmıştır ve gözlerden uzaklaşma da tek başına bir çeşit ölümdür.*”
Sayfa 61 - *Çağırıldıkları isimlerin anlamlarının kişileri etkilediği inancına ben de katılıyorum. İsmimin üzerimde ağır ya da olumsuz bir etkisi oldu bence. Tek nedeni bu değil tabii ama görünmek hâlâ en rahatsız olduğum şey. Doğru dürüst insan görmeden yaşadım ve ·Kitabı okudu