Songül ELALDI

Songül ELALDI
@songultas
hayatın bitmemesi için yasamamak
İşim gereği öğrendiğime göre dedi Ernest,: ^^ ölümden en fazla korkanlar ölüme içlerinde çok fazla yaşanmamış hayatla yaklaşanlardır.Bütun hayatı kullanmak en iyisi.ölume tortudan yanıp kül olmuş bir kaleden başka bir şey bırakma.^^
Sayfa 310 - kabalcı·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
DİNMEYEN
Saklamaya çalışarak Sıkıntıları ve acıları Hangi iyiliklerden Söz edersen et şimdi Yüzünün çevrimine Gölgeli bir ikindi Gibi düşmüş keder görüyorum.
Sayfa 81 - everest·Kitabı okuyor
Alıntı
yalnızlığın acı çaresizliği
sen gittikten sonra kimse okumadı yüzüm parmağım yalayıp açmadı kitabım Bir yastığa serilmedi saçlarım ter içinde kalmadı göğüslerim Bir daha amber kokmadım gözlerim elli yıldır elif elif...
Sayfa 199 - iletişim yayınları·Kitabı okudu