İşim gereği öğrendiğime göre dedi Ernest,: ^^ ölümden en fazla korkanlar ölüme içlerinde çok fazla yaşanmamış hayatla yaklaşanlardır.Bütun hayatı kullanmak en iyisi.ölume tortudan yanıp kül olmuş bir kaleden başka bir şey bırakma.^^
sen gittikten sonra kimse okumadı yüzüm
parmağım yalayıp açmadı kitabım
Bir yastığa serilmedi saçlarım
ter içinde kalmadı göğüslerim
Bir daha amber kokmadım
gözlerim elli yıldır elif elif...