"İnsanlar birbirlerini tanımanın ne kadar güç olduğunu bildikleri için bu zahmetli işe teşebbüs etmektense, körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar."
“Neden hiç mutlu değilsin Zeze?”
“Neden mutlu olmalıyım?”
“Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.”
“İyi ki bir defa geliyoruz Portuga.”.
“Neden?”
“İkinci bir hayatı kaldıramazdım.”.