°peyami safanın ilk okuduğum kitabı iyi ki bu kitap ile başlamışım onu tanımaya dedim. Derin hüzünler içerisinde beni içine çeken, merak uyandıran bir kitaptı. Psikolojinin insan hayatına etkilerini, hastalığın, aşkın ve bilinmezliğin harmanlanmış halini yalın ve etkili bir şekilde bizlere sunmuş. Sevginin o planlanamayan hali, çekilen ızdıraplara karşı koyuşları, varken de yok olmayı tekrar tekrar gördüm..