Sümeyya

Sümeyya
@sonragoruselim
Hayatımda birçok sevinçli günlerim olmuştur. Fakat hepsinden güzel, Hepsinden sevinçli olabileceğini umduğum bir tek gün daha olabilir. O gün seninle ve hiç ayrılmamacasına yaşayacağıma inanacağım gündür.
Reklam
İstanbul muhakkak ki güzel şehir. Ama benim için güzel şehir, çirkin şehir diye bir şey yok. Sadece senin bulunduğun şehir, senin bulunmadığın şehir diye bir şey var.
Senden başka hiçbir şeyim yok. Hiçbir şeyim olmasını da istemiyorum.

Sümeyya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
10 günde okudu
·
2025 30. kitabı
Orhan Veli Kanık
8.6/10 · 5,1bin okunma
Ben de yavaş yavaş her şeye tahammül etmesini öğreniyorum. Fazla iyi olmak iyi bir şey değil.
Reklam