Nasılım? Karmakarışığım. Ama soranlara iyiyim diyorum. Kendi kendime bile bu sorunun cevabını vermek, zor geliyor çünkü. Yani bir yandan da doğruyu aramaktan da bunaldım artık. Yani varsa öyle bir doğru bilmiyorum. Bulamadım ben. Sadece iyi hissetmek istiyorum, bu arada kalmışlıktan kurtulmak istiyorum.
-Kimler geldi kimler geçti