Sümeyya

Sümeyya
@sonragoruselim
Büyümek, öyle mi... İnsan ne söylerse yalnızlık oluyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Annem sesleniyor çatal kapıdan Baban gelecek şimdi! Babam otuz beş yıldır gelmiyor Annem otuz beş yıldır ölüme inanmıyor.
Yüz bin pişmanlıkla bir yalnızlık büyüttüm Yine bir insanla çiçeklendim kovulandım.
Deniz kıyısına gidelim Diyemedim Ne söyleyecektim ki: Denizin yaşı yok, bak! Evet, yok -dese- Göklerin de yok Rüyanın da İnsanın var ama... Ne söyleyecektim.