Firavun gibi kibirle yüz çevirmek de mümkündür; Musa'ya iman edenler gibi teslim olmak da.
Günün sonunda herkes, kendisine ulaşan hakikat karşısındaki tavrından sorgulanacaktır.
SOR KENDİNE !!!!!
Bana ulaşan hakikate gerçekten teslim oluyor muyum; yoksa Firavun gibi nefsimin hoşuna gelmeyen yerde geri mi çekiliyorum?