filmi izlemek için başladım bu sefer de sonunda bi bok olacak diye gerginlikten odaklanamadım ama güzeldi unutulmaz vaow değil. kızın survival skilleri karşısında şok olduk ofc sonlarda peetanın alıklığına vasıfsızlığına sinir oldum bedavadan kızın aşkını kullanıp birinci oldu yani??? ölseydi de tatsız olurdu ama.. yalvarsalar okurum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
anlatimini aşırı beğendim kitap karakterlerinden birisine anlatırcasına yazılmıştı. farklı geldi okey sevdim. altını çizdiğim yerde baya oldu normale göre. iki yakın arkadaşın aynı kıza aşık olmalarını anlatan bi kitap genel olarak sadece sonlara doğru kızın hareketlerini çok detaylı anlattı sapıkça geldi abi tamam yani koca koca adamlarsınız?? ted mosby loserlığı vardı biraz aş artık oldum ama okeydir yalvarsalar okurum