Hayatımın en iyi günleriydi diyebilirim. Erkenden kalkıyor, kahvaltımı edip öğle yemeğine kadar kitap okuyordum. Dostoyevski, Oğuz Atay ve çerez niyetine de Nietzsche, ( Şaka yapıyorum canım sıkı adamdır posbıyık. Korkaklığın insanı bu kadar yaratıcı kılması büyüleyici)