Hepimiz biraz suçlu değil miyiz engel olamadığımız ölümlerden ve mutsuzluklardan sanki? Yangınları, cinnetleri, yoksullukları, savaş ve hırsızlıkları seyrederken, hepimiz biraz katil, biraz hırsız ve biraz da fesat değil miyiz yani?
Baskı, en çok gençler üzerinde geri tepen yöntemdir. Caydırıcı olmanın yolu hiçbir zaman baskı olmamıştır! Ama bizimkiler bunu öğrenmemeye kararlı görünüyorlar. O yüzden de silahları hep geriye tepiyor...