Emrah

Ona sarılmak istedim ama aramızdaki uçurum, köprü kurulamayacak kadar genişti.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tanışır tanışmaz birlikte çok derin bir suya atlamıştık.
Birini gerçekten özlemişseniz ancak o zaman yüreğiniz etinize batar...
Ve anladım ki bir olmayı ne kadar istesek de aramızda her zaman bir mesafe kalıyor.
İki insan arasındaki boşluğun tamamen kapanması mümkün değildir.