ilk okuduğum modern klasikler dizisi oldu, inceleme yazmayı pek beceremem ancak bir kaç satır olsun istedim.
fazla da spoiler vermek istemem. bence heyecanı kaçabilir çünkü hikayesi değişik bir kitap, her an her şey olacak diye tetikte bekledim ben.
çok üzüldüğüm anlar oldu elimi uzatıp keşke onları kurtarabilsem dedim.
aynı şekilde çok sinirlendiğim zamanlar da oldu, bazı sahneler çok vahşiceydi. neredeyse içim el vermedi okumaya ama birazcık inatla bitirdim. sonunu böyle beklemezdim. iyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum. duygularım çok taze çünkü daha 10 dakika önce bitirdim kitabı..
beğendim, zekice yazılmış hayata dair çoğu şeyi içinde barındıran bir kitap. bu sayede zaten ödül almış ve hak etmiş..
sevgiyle kalın..