Yalansızız artık. Hâlâ birkaç sırrımız var. Ama yalansızız.
Sayfa 200·Kitabı okudu
Alıntı
Her şeyden, herkesten kaçmanın soluklanacak bir durağı var , ama kendinden kaçıyorsan durmadan kaçıyorsun, durduğun, dinlendiğin bir an bile olmuyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yalansızız artık. Hâlâ birkaç sırrımız var. Ama yalansızız."
Sayfa 200·Kitabı okudu
Alıntı
Sessiz kaldın..
İçimizde söylemeğimiz her şeyi söyleyelim istedim.
Sayfa 200·Kitabı okudu
Alıntı
İçimdeki sesler susunca, başka şeyler duymaya başladım... Ne çok ses varmış meğerse benim duymadığım.
Sayfa 199·Kitabı okudu
Alıntı
Kendimi yarım hissediyorum. Yarım yamalak... Bu yarımlığı hatırlamamak için üstünü örtüyordum kendimin. Görünmez olana kadar.
Sayfa 198·Kitabı okudu
Alıntı