Aylar sonra geçen gece bir mesaj atmış,
“çok değiştin” diye... Sormadım nedenini. Ayrılırken küfretmişim, onu yazdı bir sonraki akşam. Belli ki canı bir şeye sıkkın, dönmedim geri. Bir tek o kalmış aklında.
Günlerce aradığımı,
sadece iki dakika konuşmak için yalvardığımı,
ağladığımı söylemedi.
Unutmuş hepsini...
Cevap vermedim, veremedim...
“ulan sen benim hayatımı mahvettin! Yokluğuna alışana kadar ne çektiğimi bir Allah biliyor.”
diyemedim.
O yazdı, ben okudum.
O yazdıkça ben sustum...
Ne çok değiştin dedi, başka bir yolu varmış gibi sanki...
Ufacık kalpte kaç kırık bıraktığından haberi yoktu.
Bir gecenin kaç paket sigaraya,
bir uykunun kaç parçaya,
bir vedanın kaç ölüme denk olduğunu bilmiyordu...
O “çok değiştin” dedi, ben cevap vermedim.
Oysa hiç değişmedim...