Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
"Hiçbir zaman kendim olmaktan vazgeçmeyeceğimi fark ettim."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Keşke dünyanın bir kapısı olsa da, istediğimiz zaman çıkıp nefes alabilsek.." #deprem
Yemek yemek, ısınmak, bir bardak çay içmek hiç bu kadar acı olmamıştı. İnsanlığımızdan utanıyoruz. Rabbim sen bütün depremzedelere yardımcı ol, sabır ver İnşallah.(Amin)
"Hayatınızın kalitesini, hayatınızdaki insanların kalitesi belirler."
Edebiyat
Beklentilerinizi Yüksek Tutun!
Yüksek beklentiler her şeyin anahtarıdır.
Edebiyat