Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
Ezel izleyenler yorum yapsın, herkesten bir replik,bir cümle bekliyorum.
Sana geldim.Gelmeyecektim, yolda gelmemem için elli sebep saydım ama sebepleri saydıkça fark ettim ne kadar çok gelmek istediğimi." #edebiyat #dizi
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tek önemli zaman vardır; içinde bulunduğumuz an."
"Adam bir senelik hazırlık yapıyor oysa akşam olmadan öleceğini bilmiyor.."