Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
“Neredesin..! Ey İsmail'in boğazındaki merhamet..! Üzerimizdeki bu acıyı kaldır..! Ya ebabilleri gönder, ya bizi de oraya aldır..!”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mutluluk Paylaşmaktır
Mutluluk gözlerimde Gözlerim gözlerinde Mutluluk gözlerinde... Stefan.Zweig✍️

Stefan.Zweig

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
46 günde okudu
·
2022 12. kitabı
Giovanni Papini
8.7/10 · 1.639 okunma
Ben senden ölürdüm Oysa sen benim yaşamımdın #FurugFerruhzad
Gene ağzımızı açmıyor bıçak; Huzur size ömür, Dert salkım saçak... Abdurrahim Karakoç