Dehşetin Günlüğü
Herşeyin yolunda ilerlediği kanlı bir sistem çarkı var. Bu çarkta müşteriler ,misafirler, çalışanlar ve doktorlar var .çok iyi bir organize akışı var ve bu akış arz taleplerle devam ediyor. Peki bu arz talepler nedir?
Misafirler müşterilerin bir siparişi (bu sipariş tercih edilen şartlara göre kaçırılan insanlar kimliği bilinmiyor) ,misafirlere uygulanan seanslarda birer işkence seansı ve bu seansları isteyen kim olduğu bilinmeyen binlerce müşteri,
özel tasarlanmış bir platform.
Müşterilere her oturum için tek kullanımlık erişim veriliyor. Ve doktordan sadece uygulama bekleniyor. Müşteriler bu sisteme yani çeşitli bir şekilde istedikleri bu işkence seanslarının yayını için çok fazla para ödüyor
Doktorda onlara bir işkence şöleni yaşatıyor .
Günlük , bu işkence seanslarının başrolü doktorun ve bunu neden -nasıl yazdığı ile ilgili .
Soğukkanlılığının ve kararlılığının tüyler ürpertici etkisi var kitapta benim asıl kanımı donduranda bu tarz kitapların veya filmlerin gerçeklikten ilham alabilir olması . Biryerlerde bir şekilde gerçekten bu dehşetin yaşandığını düşünmeden edemiyorum çünkü günümüz dünyasında insanların tatmin olma duydu okadar kötü seviyede ki açlık duyguları bitmiyor. Bu kitaptaki gibi normal yaşantımızda karşılaştığımız komşumuz iş arkadaşımız vs . bu vahşı açlığını kapatmak için bu tarz eylemlerde bulunabilmesi bana hiç uzak gelmiyor aynı şekilde squat game gibi dizilerin yada açlık oyunları gibi filmlerin de aynı mentalite de birilerini tatmin etmek bazı duygularını bastırmak için böyle vahşet eylemlerini yayınlayarak bundan kar elde edilmesi dehşete düşürücü ve ben bunların sadece kitap ve filmlerde geçtiğini düşünmüyorum
Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz . Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim
İyi okumalar 🫶🏻