Türkiye İsrail’e vilayet olmayacak, tarihteki şerefli yerini alacak. Onlara gelince, onlar batının okşayarak yutma politikasına alet oluyorlar. Adım adım Türkiye’yi yok olmaya götürüyorlar. Şimdi Türkiye sözde Avrupa Birliğine alınmıyor. Birden bire özel anlaşmayla aldık deyip, Avrupa Birliği’nin kapısına demirle, zincirle bağlayacaklar. Ertesi gün İsrail’de girecek, Türkiye ile Israil tek devlet olacak, plan bu. Sonra denecek ki Avrupa Birliği çok büyüdü bunu bölelim orta doğu ayrı bir kısım olsun. Bütün usulleri, kanunları, nizamları müşterek olmak üzere bu ne demektir? Türkiye’nin İsrail’in (politikaları) içinde eritilip yok olmadı demektir. Bu da Siyonizmin ana prensiplerinden birisidir.