Hayır ,Nevzatcım, aşk öldürmez,eğitimsiz,bencil,ruhsal olarak gelişmemiş insan öldürür. Sorun aşkta değil,sorun nasıl seveceğini bilmeyen insanda.Bu vahşeti daha çok erkekler gerçekleştirdiği için, nasıl seveceğini bilmeyen erkeklerde.
Eee ne diyordu şarkı, "Vücut ikliminin sen. Efendim derdimin dermanisin sen." Sahiden de sevginin iyileştirici bir gücü vardı. Elbette yalansız olanın, çıkarsız olanın, hakiki sevginin. Eğer sizi samimiyetle seven bir kadın varsa, mutlu olmanız için yeterince sebebiniz var demekti. Bu sevgiyi ne kadar hak ettiğim çok su götürürdü ama o şanslı erkeklerden biriydim ben.