İnsanları yaşamımızın bir parçası saydıkça onlar bizim yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar.
Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar,canları sıkılır.
Çünkü efendim,herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.
Seninle ben bir ağaç kavuğunda iki mantar gibiyiz diz dize otururuz, bir yere gidemeyiz. Yalnızca ben kalacağım senin yanında daima... Sen de benim yanımda...