Ona olan aşkımı asla sözcüklere dökememiştim, ama eğer bakışların da bir dili varsa, dünyanın en aptal insanı bile onun için deli divane olduğumu anlayabilirdi.
Eskilerden hayata dair muhteşem bir öğüt :
"Çok muhabbet tez ayrılık getirir. Bir şeyi az anarsan çabuk unutursun, çok anarsan çürütürsün. Bir çiçeği az sularsan kurutursun, çok sularsan çürütürsün..."