O kadar net biliyorum ki birilerinin desteğiyle başarılmayacağını. Ama en güzel ve rahatı olayı başkasının üzerine yıkmak. Bu bazen bir kurum olur, bazen anne-baba. Ne kadar da rahattır kendi başarısızlığından başkalarını sorumlu tutmak.
Başarmak için hiçbir tanıdığa ihtiyacınız yok. ATIN ADIMINIZI diyor. Hayallerinize gülerler. Yapamayacağınızı düşünürler. Sakın takılıp kalmayın kimsenin düşüncesiyle. Kimseyle de mücadele etmeyin, geçin yanlarından gülümseyerek, dümdüz işinize devam edin.