Mesleğini seven bir öğretmen olarak kitaba çok büyük umutlar ile başlamıştım fakat benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Yazarım okuduğum ilk kitabıydı ve sanırım son kitabı olarak da kalacak. Kitapta bir kız öğrenci ile öğretmeni arasında geçen ilişki(?)yi okuyoruz. İlişki derken etik anlamda olması gereken eğitim ilişkisi diye düşünerek kitaba başlamıştım fakat aşk ilişkisinden bahsediliyormuş! Tam bir rezalet. 16 yaşındaki bir çocuk ile aynı yaşlarda çocuğu olan bir öğretmenden yani aralarında baba - kız ilişkisi olabilecek bir yaş farkından bahsediyoruz. Ki zaten yaş farkı az olsa bile etik olamazdı, anlatmak istediğim tabii ki bu değil. Fakat bir pedofili örneği görüyoruz. Bu kabul edilemez ve ettirilemez!
Sayfa 118.
“Sonra hızlı bir hareketle kızı kendine doğru çekip -göğsüne yaslayacak kadar sıkı çekmişti- ağzından öptü.”
Defalarca okuduğum cümleler. “Acaba ben mi yanlış yorumluyorum?” diye kendime sorduğum cümleler. Kitabı zor bitirdim. Tavsiye etmiyorum.
2 puan bile fazla aslında ama neyse.