seeyap

seeyap
@sseyap
17 Temmuz 2002
3 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Ama artık gitmek geliyor içimden. Bir sabah masmavi bir bulutun peşinden, dönüşü olmayan yollara ☁️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şık denilince gözlerde hemen elinde eldiveni, cebinde kartviziti olan, takat üstünde parası bulunmayan, şımarık, baronuyla, kostümüyle, gözlüğüyle bir genç canlanır. Herkesin karşısına bu biçimde çıkan bir genç zamanımızda ahlakı bozulmuş, hoppalığı pek artırmış olmakla suçlanarak çevresinde küçük görülür. Oysa bu suçlamalar bazen de haksız oluyor. Çünkü eline eldiven giyenlerin, cebinde kart taşıyanların hepsini de şıktır diye küçümsemeye kalkışmak gerekmez. Asıl tenkit edilecek olan şıklar, esasen hiçbir üstünlük ve erdeme sahip olmayıp davranışları birer adi taklitçilikten öteye geçemeyenler, her gören veya duyanı güldürecek, acındıracak bir takım gülünç hâller gösterenlerdir.
Sayfa 7·Kitabı okudu

seeyap

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Hüseyin Rahmi Gürpınar
7.3/10 · 5,9bin okunma
Hayat tekrarları sever Yeniden başlamayı Kuşlar dalları sever Kanatlarsa uçmayı Aşk tesadüfleri sever... Murathan Mungan
Sen aklıma gelince herşey gülümserdi. Ağaçlar şarkı söyler, rüzgâr tatlı eserdi... Sabahattin Ali