İnsan, ölümden kaçmaya çalışır ama onsuz da yaşayamaz.
İnsanlar ölmemenin yolunu bulduklarında bile mutsuz ve çaresizdir. Ölümden korkarız ama aslında ona ihtiyacımız vardır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Gerçekten yaşamak istemek için illa birilerinin neşeli olması mı gerekir?”
İnsan karanlığın içinde öylece yaşayabilirken, biri çıkıp biraz ışık gösterdiğinde her şeyi bırakıp o ışığın peşine düşmesi…
İçimizde yaşam isteği mi vardı hep? Yoksa sadece biri gösterdi diye mi hatırladık?
İntihar DükkânıJean Teule · Sel Yayıncılık · 202417,7bin okunma