İnsan zor bir ulustur, kendi evinde yaşar.Isınmaz neler yoksa, bir odası soğuksa.
Aydınlanmaz tepeden, kuş bakışı gözlere.
Bir ülke karanlıktır, bir sokağı sönükse.
Niçin bırakmazlar bizi insan-insan,
Seni de, beni de kırdılar insan-insan.
Ben onun kırıldığına kırıldığımdan,
O da benim kırıldığıma kırıldığından.Bırakmadılar kırılalım insan-insan
Unutmayı öğrendim, unutmayı unuttum,Unutmaya giden unutmayı öğrendim.
Bir yalan hazırladım, ilk başkasından duydum,
Yüzüme susanlardan konuşmayı öğrendim