Seda

Seda
@sssedaaa_
“Birisine anlatmak da ucuzlatıyor ya işi.. Ne bekliyorsun karşındakinden, O acıyı gidermesini mi? En iyisi susmak.” Leyla Erbil
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sevmeyi özledim biliyor musunuz? Kayıtsız şartsız bir gülüşü. Olur olmaz yerde ağzıma bir öpücüğün konmasını. Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü." Şükrü Erbaş
Şiir
Kırılıyoruz, ya sen ya ben ya da kırılmışlığımız öyle derin öyle onarılmaz bir yol arıyor yüzeye vurmak için bir bahane. Onarılamıyoruz. onaramıyoruz, ekimiz görünmeden sen ve ben Gülten Akın
Şiir
Sebebi ne Seni bir bıçak yarası gibi hatırlamamın Sen böyle uzakken senin sesini duyup Yerimden fırlamamın sebebi ne? Nazım Hikmet Ran
Şiir
‘’Noksanlık şu demektir: birbirine ait olanın henüz bir arada olmayışı’’ M. Heidegger