Seda Ayık

İki insan arasında ortak bir hikâye varsa, ortak bir yaşam ve emek varsa, hiçbir kontratın sağlayamayacağı bir bağlılık oluşur.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Reklam
Çünkü insan dürtüsel olarak yaşadığında başını belaya sokan bir canlı…
Sayfa 11·Kitabı okudu
Bir şeyin doğal olması ya da doğamızda öyle bir durumun olması, onun “olduğu gibi yaşanması” gerektiği anlamına gelmez. … Doğal takılalım, içimizden her geleni yapalım, akıp coşalım diyerek “insan gibi” yaşayamayız. Rahmetli Şükran Güngör’ün Güle Güle filmindeki repliğini hep tekrarlarım, çok sevdiğim bir repliktir: “Tabiat bizi her çağırdığında peşinden gidersek nerede kaldı bizim insanlığımız?”
Sayfa 10·Kitabı okudu
SORUYORUM: Biz tek eşli miyiz yoksa çok eşli mi? Tek eşlilik bir erdem olarak bilinirken insanlar neden sıklıkla eşlerini aldatırlar?
Sayfa 9·Kitabı okudu
Bakın güçlü olanlar değil, yeni şartlara uyum sağlayanlar yaşamlarını sürdürürler.
Sayfa 6·Kitabı okudu
Reklam