E.

Bu akşam da gönlümüzce bitmediyse gün, Suçun yarısı bizim, yarısı günün. Melih Cevdet Anday
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Katlanamıyorum hastalıklı zihinlere sahip insanların beni yargılamasına…
İnsan ve Duygular
Bana karşı, birbiri ardına acımasız sözler sarf ettikten sonra; benim incinmiş, üzülmüş olabileceğimi hiç aklına getirmeden mışıl mışıl uyumaya gitti. Ben ise olanları ağlayarak günlüğüme yazıyorum. Kulağa ne kadar da zavallıca geliyor değil mi? Evet, acınası bir haldeyim ve elimden hiçbir şey gelmiyor.
İnsan ve Duygular
Boğuluyorum artık...