Öncelikle belirtmek isterim ki kitap bir üçlemenin son kitabı. Ben bunu bilmeyerek kitabı okumuş bulundum:) Diğer kitapları Yukarı Mahalle ve Sardalya Sokağı imiş. Açıkçası karakterler hakkında bilmediğim, muhtemelen diğer kitaplarda yer verilen bazı ayrıntılar oldu ama başlıbaşına farklı bir konu işlediği için diğer iki kitabı okumamanın çok büyük eksikliğini hissetmedim. Kitap beni o kadar içine aldı ki ilk kez inceleme yazma ihtiyacı hissettim. Sıcacık ve samimiydi. Bitmesin hatta Sardalya Sokağına taşınmak, Mack,Hazel, Whitneyler ve Doc’la arkadaş olmak istedim! :)