Sewda

Sewda
@sswwdda
𓃵
ölelim dilba. yaşayamadıklarımız için yaşını unutan kalemimiz için dudaklarını büken düşlerimiz için sütten kesilmiş öpüşlerimiz için ölelim Diljin Kovexî
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hayatımda hiç bu kadar yalnız olduğumu hissettiğim bir dönem daha olmamıştı
kendi kabuğuma çekilmek istiyorum, kendi kabuğuma çekilip her şeyi unutmak.
“böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?”
Alıntı
"Bir şeyler eksik dedi editör. Hayat böyle bir şey değil mi zaten? Hep baki bir soru işareti orada öylece durur. Parçaları bir araya getiremezsin."
Roman