Stabil

Stabil
@stabilimago
Dört büyük roman, üstüne iki şişe şiir içmişiz.
"Ağlamak istiyorum," dedim ağlayarak ve itiraf ettim. "Birine ağlamak istiyorum." Ağlarken biri yanımda olsun, beni teselli etsin, saçlarımı okşasın istiyordum. Kimsesiz hissetmek istemiyordum artık. Değer verdiğim insanları üzmemek için gözyaşlarımı saklamak, gizli saklı tek başıma ağlamak istemiyordum. Çocuklar gibi, üzüldüğüm an, üzüldüğüm yerde, üzüldüğüm kadar ağlamak istiyordum yalnızca.
137
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben onu görmeden evvel hayatın manasını bilmiyordum, bulamamıştım.
Alıntı
Bir an gelir, insan artık hiç acı duymaz olur.
137
"Yalnız kalmak istiyorum” dedi ona. "Anlıyorum" dedi Willem. “Birlikte yalnız kalırız.“
Sayfa 447
Alıntı