eda

eda
@stargaze26
✮⋆˙ I'm not a poet,ı'm just a woman.
"Kendimizden yoksunsak,elbette her şeyden yoksun kalıyoruz."
Sayfa 51·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Böyle mi olacaktı,insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey,aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?"
Sayfa 49·Kitabı okudu
"Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil."
Sayfa 48·Kitabı okudu
"başkaları istiyor diye kendi tutkusunu,kendi gereksinimini dikkate almadan,para,onur ve başka şeyler uğruna kendini yiyip bitiren insan her zaman budalanın biridir."
Sayfa 38·Kitabı okudu
"Böyle olduğu halde dostum,bizimle eşit olan çocuklara biz kul muamelesi yapıyoruz.Hiçbir istekleri olmamalı!-Sanki bizim yok mu?Peki bizi ayrıcalıklı kılan şey ne?-Çünkü biz yaşça daha büyük ve daha akıllıyız!"
Sayfa 27·Kitabı okudu