"başkaları istiyor diye kendi tutkusunu,kendi gereksinimini dikkate almadan,para,onur ve başka şeyler uğruna kendini yiyip bitiren insan her zaman budalanın biridir."
"Böyle olduğu halde dostum,bizimle eşit olan çocuklara biz kul muamelesi yapıyoruz.Hiçbir istekleri olmamalı!-Sanki bizim yok mu?Peki bizi ayrıcalıklı kılan şey ne?-Çünkü biz yaşça daha büyük ve daha akıllıyız!"
"-o andan başlayarak güneş,ay ve yıldızlar huzurla varlıklarını sürdürebilirken,ben gece mi olmuş gündüz mü farkında bile değilim,gözüm dünyayı görmüyor."