N

"Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur."
Reklam
"Her şey değişmeden çok daha güzeldi..."
Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu, önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor ve geceleri çok seviyorum. -Özdemir Asaf
Çünkü insanlar mutsuz olmadıkça,başkalarının mutsuzluğunu asla anlayamazlar.
”Ah şimdi benim gözlerim Bir ağlamaktır tutturmuş gidiyor.”
Reklam