Kitap benim beklentimiz pek karşılamadı. Arka kısmını okumadan polisiyedir diye almıştım ama alakası yoktu. Onun dışında sürekli olarak aynı şeyler oldu 5 farklı ülke 5 farklı padişah ama neredeyse aynı diyaloglar. Son olarak gercekten bir masal gibiydi ilerde çocuğuma anlatabilirim.