Kitap benim beklentimiz pek karşılamadı. Arka kısmını okumadan polisiyedir diye almıştım ama alakası yoktu. Onun dışında sürekli olarak aynı şeyler oldu 5 farklı ülke 5 farklı padişah ama neredeyse aynı diyaloglar. Son olarak gercekten bir masal gibiydi ilerde çocuğuma anlatabilirim.
"Nefret bazen işe yarar. İnsanı zinde tutar , ayaklarının üzerinde durmasını sağlar, hayata karşı dayanıklı hale getirir." İyi de sadece nefretle yaşanır mı? Sevgi olmadan nefretin ne anlamı var? Yine aynı döngü, yine aynı açmaz, yine aynı çaresizlik. Evet yazarın söylediği gibi , merhaba hüzün... Merhaba sonsuz karmaşa... Merhaba sonsuz matem... Sonsuz değil, gözlerimi kapayınca bitecek olan... Evet ,merhaba ben ölünceye kadar sürecek olan matem...
Velhasıl hoşgeldin aşk...