Tuba

Tuba
@staryynight
Gökyüzüne gitmek istiyordum ve yaşayanlar oraya gidemezdi..
Reklam
Gökyüzünün benim için ne anlama geldiğini anlayamazdı..
"Daha çok anlat," dedim. "Hoşuna gidiyor mu?" "Çok. Elimden gelse, seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum." "Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?" "Gider gibi yaparız."
Ağlarsam ayıp olur mu? " " Ağlamak asla ayıp değildir, sersem.Niye ki? " " Bilmem, henüz alışamadım.içimdeki kafes bomboş kaldı sanki... "

Tuba

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
6 saatte okudu
·
2023 1. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma
Reklam