Hüzün ve acılarda vardır hepimizin hayatında. Bazen öyle bir an gelir ki insan tüm benliğini kaybeder, acıtır bazen sevdiklerini, istemeden kırar onları ama en çok kendi kırılır. Bir dal parçası misali kendini ateşe atar. Sırf sevdikleri o acının ızdırabında kalmasın diye...