lermania.

lermania.
@stozdag
..
"+Belki bir gün bizde birer kahraman olabiliriz, değil mi? Çevrimiçi....Yazıyor... -Birbirimizin ruhlarını kurtarırsak neden olmasın." (Çoğu kişinin en çok postitlediği veya çizdiği kitap olduğuna eminim)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

lermania.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
2019 30. kitabı
Jay Asher
7.6/10 · 159 okunma
Bir şiiri birkaç kalemle yazmak lazımdır geliyor bana... -Ah Muhsin Ünlü
Edebiyat
Ben canımın ne kadar sıkkın olduğunu kitaba adapte olamamamdan anlıyorum, sen canının ne kadar sıkkın olduğunu arkadaşlarına mesaj atmak istememenden anlıyorsun yazık... ~lermania