"+Belki bir gün bizde birer kahraman olabiliriz, değil mi?
Çevrimiçi....Yazıyor...
-Birbirimizin ruhlarını kurtarırsak neden olmasın."
(Çoğu kişinin en çok postitlediği veya çizdiği kitap olduğuna eminim)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben canımın ne kadar sıkkın olduğunu kitaba adapte olamamamdan anlıyorum, sen canının ne kadar sıkkın olduğunu arkadaşlarına mesaj atmak istememenden anlıyorsun yazık...
~lermania