dilek

dilek

, bir kitap okudu
8/10
·160 syf.·
2025 4. kitabı
Sabahattin Ali
8.4/10 · 31,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben hâlâ her şeyin düzeleceğine inanıyorum.
Mehtaplı gecelerde yalnız başıma gezmek kadar hoşuma giden şey yoktur.
Edebiyat
Bana en felaketli günlerimde kitaplarım arkadaş olmuştu.
Edebiyat
Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku... Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim. Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz.