Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan,bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni ,
Yokluğunda buldum seni;
Bırak vehmimde gölgeni,
Gelme, artık neye yarar?
Ya bin yıl ,ya bin asır sonra o gün gelecek.
Koklarken küllerimi mezarımda bir böcek,
O kadar yanacak ki ,bir yüksüklük toprağım,
Yerden bir damar gibi kopup fışkıracağım!