Kitabın yarısına kadar geldim ancak kitaptaki beklentim böyle değildi. Bana daha çok genç romanları hatırlattı hani romantik tarzda olan dilinden bile anlaşılır. Daha az romantik daha çok aksiyon beklerdim
#2
İyidi sonunda açıldı ve merak duygusunu korudu. Beğendim